12 Temmuz 2010 Pazartesi

Duyum Eşiğim..

…söküp atamadığım sesin için
lanetler yağdırdım duyum eşiğime!
bütün gece başucumdaydı,
gardiyanım oldu, ben sövdüm,
o bir kapı daha kapattı üzerime…

…o uzaklaşmadan
bir şeylere yakınlaşamayacağımı fısıldayan sesi
atamadım beynimden!

…iki tarih arasına sıkışan ruhlarımız
sınırlarımızı kırmızı ile çizdi, gördüm!
bu yüzden izinlerimi kaldırdım
ve tuttum hayatın kollarından!

…anlam veremedim nedensiz hareketlerime,
suçüstüler yaptım ruhumun çirkin tarafına!
ten tene yakaladım onları, aslında suçsuzdular.

..kendi darlığımda dünyaya rahat bakamadım..
sağım solum zehir oldu, bakmayı gecelere bıraktım!
…ki yorgundum,
içim boştu, daram pek paha etmedi satarken.
mermerimin harflerini boyadım
biriktirdiğim siyahımla geceye bakarken!

…ellerim yara bere içinde kalınca
sineme yaslayamadım başını…
bir zamanlar sebildi sana bilirsin,
yaslandığında tatil olurdu dünyam…
göğüs kafesim daralırdı, kırarken kemiklerimi
ellerim kesilirdi, her bir yara sen olurdun!

…ve gittik bir şehirden,
çatılarında kırmızı kiremitlerin olduğu..
ve bir yaz günüydü, gördüm!
Şehir senle aramıza girdi, sana tutuldum…

erkan demir
28.02.2010
Hatay / İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder