11 Temmuz 2010 Pazar

Kriminal Raporum


Olay mahallinde bulunan bir cesettim dün gece. Zaman benden öte bir suydu gözlerinden gözlerime akan ve boş bir oda siluetiydi kaskatı kesilmiş yüzümdeki bakışın. Sanırım alkol damlaları ve kandı aslında hayatımdaki parmak izlerin. Gizli kanıtlar ezilip giderken ayaklar altında, sen tırnaklarım arasındaki ten olmalıydın son sevişmeden arta kalan. Özgeliklerindi vücudumu boydan boya kesen ve kül tablasındaki izmaritti dudaklarını üzerine koyup bana bıraktığın. Sallanan sandalyemde bıraktığın saçın gözlerime uzun uzun baktığın anlamına geliyordu ve bıraktığın mendil halen nemliydi. Peki bu ne demek ti? Bana yanı başımda oturup benim için ağladığını söylemezsin herhalde!!! Odada ben hariç hiçbir şey yanmamıştı ama hiçbir şey!!!Delil torbalarına koyacak fazla bir şey yoktu senin yitirdiklerinden başka. Kimse duymamıştı, gecenin 03:00'ü olmasına rağmen. Gece çöl gibi sessizken sen daha sessizdin sanırım!!Zorlama olmadığına göre içerden açılmıştı kalbimin kapısı ve kolayca girivermiştin. Girdiğini gören şahit yoktu, kül edip gittiğini de!Dün gece buldular beni yatağın arkasında, köşede, dizlerim göğsümde. Elimde bir dark şişesi, yanmış et kokusu ve yarım kalmış bir beste...
20.03.2006
Gaziemir / İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder